Service Design @ K2

Jak pisał Marek Kasperski „Usługi: głupcze!”. Dlatego oficjalnie komunikujemy, że w K2 ruszamy z service designem.

Chcielibyśmy robić takie projekty i tak blisko pracować z klientami, jak na przykład agencja R/GA z Nike, które to wspólnie stworzyły całą platformę Nike+Fuelband. Marzenia? 🙂

„Nike+ is more than marketing and advertising. What we helped create is not just the messaging; it’s the product itself. Where most initiatives focus on enticing consumers to complete a purchase, Nike+ continues to engage the consumer long after the transaction has occurred, keeping Nike+ runners motivated and connected, with each other and with the Brand. Nike+ is revolutionizing marketing: people are beginning to expect more from a brand than a witty narrative, and Nike+ redefines how a brand can reach its audience through meaningful enabling experiences.”

Nick Law, R/GA EVP/Chief Creative Officer, North America
źródło: 2007 Creativity Award Winner: Nike+

I tak Nike z firmy produkującej buty stało się firmą usługową 🙂

UPDATE:

3 komentarze

  1. Dzięki Maciej za wspomnienie, aczkolwiek te wspomnienie jest tak skonstruowane, że muszę napisać oficjalnie, że: zastosowanie liczby mnogiej – my – oraz mojego imienia i nazwiska w jednym i tym samym zdaniu, nie wskazuje na fakt, że agencja K2 oraz moja skromna osoba razem pracujemy nad projektami klientów 🙂

    Co jednak nie wyklucza jakieś przyszłościowej współpracy na polu zawodowym 😉

  2. Marku,

    Oczywiście nie to miałem na myśli – chciałem tylko nawiązać do tytułu Twojego wpisu.
    Uszanowania 🙂

  3. Maciej – ja wiem, Ty wiesz. Ale czy czy wie to społeczeństwo? 😉
    Od czasu pewnego nieporozumienia wolę prostować 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *